Tek će potom odlučiti, kaže Kosijer, hoće li udovoljiti zahtjevu karlovačkoga Općinskog državnog odvjetništva da se uz provođenje istražne rekonstrukcije i novoga prometnog vještačenja istraga proširi na Opačka, vozača nissana, budući da je u dosadašnjoj istrazi osumnjičen samo Čolak.
Općinsko državno odvjetništvo je istražni zahtjev protiv Čolaka podnijelo još u studenom prošle godine, a sada i protiv Opačka i to uz obrazloženje da se osnovano sumnja da su i vozač nissana 350 i vozač ferrarija 131 modena vozili autocestom A6 u pravcu Rijeke "brzinom koja je uvelike prelazila vrijednost dopuštene brzine".
Osim toga, piše dalje, vozili su "na način da su tijekom vožnje, poradi zaobilaženja drugih vozila kao i bržeg savladavanja zavoja učestalo mijenjali prometne trake". Oko 12,20 sati 34-godišnjak je prošao čvor Bosiljevo upravljajući vozilom tehnički neispravnim za sudjelovanje u cestovnom prometu desnim prometnim trakom sjevernoga kolničkog traka. Osnovano se sumnja da je pristajući na sve posljedice koje zbog takve vožnje mogu proizići, u desnom preglednom zavoju i nizbrdici vozio prevelikom brzinom s obzirom na stanje prometa i njegovu gustoću te na nedovoljnoj udaljenosti od vozila ferrari 131 modena, kojim je u istom smjeru ispred njega, pretjecajnim trakom prevelikom brzinom s obzirom na stanje prometa i njegovu gustoću upravljao 27-godišnjak".
Odvjetništvo je na temelju do sada provedene istrage detaljno opisalo vožnju oba vozača, te kako se nissan ferrariju približio na nedovoljnu udaljenost kada je započeo s prelaskom iz lijevoga u desni prometni trak, pa je prednjim lijevim bočnim dijelom svog vozila udario u zadnji desni bočni dio ferrarija - nakon čega je to vozilo u zanošenju sletjelo desno izvan kolnika i udarilo u rubni kamen i prometni znak, te je na mjestu nesreće, nakon višestrukoga prevrtanja, zapaljenja automobila i eksplozije spremnika goriva, preminula putnica Ivana Obad.