FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Udruga IDEM: premalo djece s posebnim potrebama u srednjim školama

ZAGREB, 11. lipnja 2011. (Hina) - Članovi tzv. mobilnih stručnih timova iz Zadra, Šibenika, Vukovara, Osijeka i Zagreba, koji su tijekom ove školske godine sudjelovali u projektu Udruge IDEM "Cjeloživotnim obrazovanjem učitelja do škole za sve" na današnjem su završnom susretu u Zagrebu raspravljali o potrebi većeg uključivanja te djece s posebnih potrebama u srednje škole, gdje je još uvijek gorući problem nedostatak stručnih suradnika, needuciranost profesora i premala integracija djece i mladih s teškoćama u redovni školski program.

Mobilni stručni timovi, u kojima su psiholozi, defektolozi, odgojni djelatnici, održali su tijekom školske godine niz seminara i radionica s ciljem podizanja svijesti obrazovnih djelatnika o važnosti integracije djece s teškoćama u redovnu nastavu, ali i kako naučiti prepoznati dijete s teškoćama te s njime raditi, priopćeno je iz udruge.

Predsjednica udruge IDEM i profesorica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Ljiljana Igrić smatra da su Mobilni stručni timovi bili od pomoći školama, profesorima i roditeljima u radu s djecom s teškoćama u razvoju.

Da Hrvatska još treba puno raditi na integraciji djece s posebnim potrebama govori i izneseni primjer grada Šibenika gdje od devet obrtničkih škola, tek dvije primaju i integriraju djecu s teškoćama u redovnu nastavu, ali ih se i tu uglavnom izdvaja u posebne razrede.

Projektom „Cjeloživotnim obrazovanjem učitelja do škole za sve“ udruga IDEM želi promijeniti takvu sliku školstva, mijenjajući i educirajući profesore što i jest preduvjet inkluzivnih škola, navodi se u priopćenju.

Projekt će biti završen 3. Konferencijom "Potporom do škole za sve" koja će se 7. srpnja održati u Zagrebu, a okupit će stručnjake, obrazovne djelatnike, predstavnike ministarstava i drugih nadležnih državnih institucija te roditelje kako bi razmijenili iskustva i utjecali na stvaranje inkluzivnog društva.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙