Mobilni stručni timovi, u kojima su psiholozi, defektolozi, odgojni djelatnici, održali su tijekom školske godine niz seminara i radionica s ciljem podizanja svijesti obrazovnih djelatnika o važnosti integracije djece s teškoćama u redovnu nastavu, ali i kako naučiti prepoznati dijete s teškoćama te s njime raditi, priopćeno je iz udruge.
Predsjednica udruge IDEM i profesorica na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Ljiljana Igrić smatra da su Mobilni stručni timovi bili od pomoći školama, profesorima i roditeljima u radu s djecom s teškoćama u razvoju.
Da Hrvatska još treba puno raditi na integraciji djece s posebnim potrebama govori i izneseni primjer grada Šibenika gdje od devet obrtničkih škola, tek dvije primaju i integriraju djecu s teškoćama u redovnu nastavu, ali ih se i tu uglavnom izdvaja u posebne razrede.
Projektom „Cjeloživotnim obrazovanjem učitelja do škole za sve“ udruga IDEM želi promijeniti takvu sliku školstva, mijenjajući i educirajući profesore što i jest preduvjet inkluzivnih škola, navodi se u priopćenju.
Projekt će biti završen 3. Konferencijom "Potporom do škole za sve" koja će se 7. srpnja održati u Zagrebu, a okupit će stručnjake, obrazovne djelatnike, predstavnike ministarstava i drugih nadležnih državnih institucija te roditelje kako bi razmijenili iskustva i utjecali na stvaranje inkluzivnog društva.