Udruženje vinarstva HGK ističe kako kreće dalje u osvajanje velikoga američkog tržišta koje je spremno prihvatiti nove regije s vinima specifičnih okusa, a koje Hrvatska, kao zemlja bogata ponudom kvalitetnog vina, može ponuditi.
Kušanje i promocija vina, na kojem će se predstaviti 34 hrvatske vinarije, podijeljeni su u dva dijela.
U prvom će se dijelu održati predavanje na kojem će Saša Špiranec, predsjednik Odbora za marketing i sajmove Uruženja vinarstva HGK, i Cliff Rames, U. S. Director, Wines of Croatia u SAD-u, govoriti o Hrvatskoj kao o zemlji vrhunskih vina. U drugom će se dijelu predstavnici vinarija izravno predstaviti uzvanicima koji će moći kušati njihova vina i pobliže se upoznati s proizvodnim procesom i tradicijom, brendom, mogućnostima suradnje i slično.
Uz samo kušanje i predstavljanje najboljeg odabira hrvatskih vina, uzvanicima će biti ponuđeno i kušanje drugih odabranih hrvatskih proizvoda poput maslinova ulja, paškog sira i tartufa.
Na samom se događanju očekuje otprilike 200 uzvanika iz svijeta vina i gastronomije (sommelieri i vlasnici vrhunskih restorana, novinari vodećih časopisa i novina itd.), koji su odabrani u suradnji s njujoroškom agencijom za odnose s javnošću Hanna Lee Communications.
Udruženje vinarstva osnovano je početkom 2011. godine s ciljem brendiranja Hrvatske kao vinarske zemlje, razvijanja međunarodne strategije, povećanja i razvoja proizvodnje, sustavnog podizanja kulture vina u Hrvatskoj te prilagodbe sektora zakonodavnom okviru i novim modelima financiranja u Europskoj uniji.
Udruženje u svom sastavu okuplja sve važne dionike hrvatske vinske industrije - proizvođače, vinare, vinske specijaliste, agronome, ekonomiste, poduzetnike i druge uključene u vinsku tematiku.