Hrvatsko zagorje mora se brendirati kao cjelovit turistički proizvod, a Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije bit će središnje mjesto uniformiranja kompletne ponude kroz jedinstvenu promidžbu koja će svoje okosnicu temeljiti na Zagorju kao "Bajci na dlanu", kroz jedinstveni dizajn i vizualni identitet koji će biti prvi mamac da turisti odluče doći u Zagorje, jedan je od zaključaka skupa koji je zagorske proizvođače i turističke djelatnike.
Konferenciju je inicirao krapinsko-zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić koji ističe kako je cilj skupa povezivanje kompletne turističke ponude u svrhu promocije Zagorja kao destinacije u kojoj će turisti dobiti 100-posto autohtoni proizvod.
Zagorje se, dodaje, u posljednje vrijeme prepoznaje i kao vodeća destinacija kontinentalnog turizma, posebno imajući u vidu da drži sam vrh ostvarenih noćenja u kontinentalnoj Hrvatskoj.
Na konferenciji su usvojeni i brojni zaključci kako bi se unaprijedila turistička ponuda Krapinsko-zagorske županije kao jedinstvene turističke ponude.
Sudionici skupa tako poručuju da nacionalne politike koje se tiču razvoja turizma, kako što je to i u EU, moraju biti usmjere ka umrežavanju pružatelja usluga i onih koji će omogućitit da ta usluga uistinu bude izvorna i autohtona, a to su zagorski proizvođači hrane i pića.
Upozorava se i da je Hrvatska sve izloženija "poplavi" jeftinih i nekvalitetnih poljoprivrednih proizvoda, pa turistički djelatnici i proizvođači iz Zagorja poručuju da turizam na tog područja treba graditi na ponudi autohtonog, kvalitetnog i ekološki uzgojenog proizvoda koji svoje mjesto mora naći u ponudi svih turističkih subjekata Zagorja.