FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Tele2 predstavio novi oglašivački koncept

ZAGREB, 19. svibnja 2011. (Hina) - Mobilni operater Tele2 predstavio je danas na konferenciji za novinare u Zagrebu novi oglašivački koncept sa crnom ovcom kao zaštitinim znakom te novu jedinstvenu tarifu za pametne telefone.

Novi oglašivački koncept Tele2 zasnovan je na Gregoru, crnoj ovci, koja će predstavljati kompaniju i njezin moto da je, umjesto kompromisa između najniže cijene i kvalitete, korisnicima moguće ponuditi oboje odnosno "i ovce i novce", istaknuo je na konferenciji.

"Tele2 se u novoj kampanji usmjerava na korisnike pametnih telefona koji postaju velika tržišna grupa", kazao je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Julian Ogrin.

U Hrvatskoj jedno kućanstvo ima prosječno dva i pol mobitela, a 30 posto kućanstva ima pametni telefon, dodao je.

Uz predstavljanje novog oglašivačkog koncepta, Tele2 je predstavio i novu jedinstvenu tarifu u ponudi za pretplatnike. Nova tarifa "Smart" korisnicima će omogućiti besplatan glasovni promet, besplatan podatkovni promet te besplatne SMS poruke u okviru iznosa mjesečne potrošnje koji izaberu, ističu iz Tele2.

Pretplatnicima će, kako je rečeno, na raspolaganju biti četiri različita iznosa mjesečne potrošnje (od 100 do 400 kuna), a svaki model imat će određenu količinu prometa koji će biti uključen u iznos mjesečne potrošnje.

Po iznijetim podacima, Tele2 je u proteklih 12 mjeseci u Hrvatskoj povećao broj korisnika sa 624.000 na 755.000.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙