Novi oglašivački koncept Tele2 zasnovan je na Gregoru, crnoj ovci, koja će predstavljati kompaniju i njezin moto da je, umjesto kompromisa između najniže cijene i kvalitete, korisnicima moguće ponuditi oboje odnosno "i ovce i novce", istaknuo je na konferenciji.
"Tele2 se u novoj kampanji usmjerava na korisnike pametnih telefona koji postaju velika tržišna grupa", kazao je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Julian Ogrin.
U Hrvatskoj jedno kućanstvo ima prosječno dva i pol mobitela, a 30 posto kućanstva ima pametni telefon, dodao je.
Uz predstavljanje novog oglašivačkog koncepta, Tele2 je predstavio i novu jedinstvenu tarifu u ponudi za pretplatnike. Nova tarifa "Smart" korisnicima će omogućiti besplatan glasovni promet, besplatan podatkovni promet te besplatne SMS poruke u okviru iznosa mjesečne potrošnje koji izaberu, ističu iz Tele2.
Pretplatnicima će, kako je rečeno, na raspolaganju biti četiri različita iznosa mjesečne potrošnje (od 100 do 400 kuna), a svaki model imat će određenu količinu prometa koji će biti uključen u iznos mjesečne potrošnje.
Po iznijetim podacima, Tele2 je u proteklih 12 mjeseci u Hrvatskoj povećao broj korisnika sa 624.000 na 755.000.