Riječ je o izložbi kojom HGK želi Hrvatsku predstaviti kao zemlju 21. stoljeća, zemlju znanja i kreativnih ljudi te domovinu kvalitete i kvalitetnih proizvoda, istaknula je glavna tajnica HGK-a Martina Velnić Župić.
Napominje i kako je izložba "Be CROative" samo jedna od aktivnosti koje HGK provodi na području međunarodne promocije hrvatskog gospodarstva, unapređenja i povećanja hrvatskog izvoza i stranih ulaganja u Hrvatsku.
Velnić Župić je istaknula kako među skandinavskim zemljama Hrvatska ima najrazvijenije gospodarske odnose sa Švedskom.
U 2010. je hrvatski izvoz u Švedsku iznosio 45,8 milijuna eura, što je u odnosu na godinu ranije porast od 40 posto. Uvoz iz Švedske iznosio je 128,9 milijuna eura, što je pad od 9 posto.
Hrvatska u robnoj razmjeni sa Švedskom bilježi gotovo konstantan deficit što znači da prostora za jačanje suradnje ima, istaknuto je. Najveće mogućnosti nude poljoprivreda i prehrambena industrija, drvnoprerađivačka industrija, energetika, brodogradnja itd.
Na 58. Svjetskom natjecanju orača, koje se održava 13. i 14. svibnja u Lindevadu u Švedskoj, HGK višestruko nagrađivanom izložbom "Be CROative" od 10. do 14. svibnja promovira kvalitetne hrvatske proizvode, svjetski poznate hrvatske izume i izumitelje, te Hrvatsku kao zemlju inovativnih i kreativnih ljudi.
Svjetsko natjecanje orača važno je jer je Hrvatska sljedeće godine domaćin 59. Svjetskog natjecanja orača koje će se održati u rujnu 2012. u Biogradu na moru, navodi se u priopćenju.
Izložba "Be CROative" je vizualno predstavljena u obliku dvije kocke, te osmišljena na način da simbolički predstavi Hrvatsku. Multimedijalna izložba hrvatskih proizvoda po principu "gledaj, slušaj, osjeti" dočarava Hrvatsku u najboljem izdanju.
U staklenim vitrinama izloženi su hrvatski proizvodi nosioci znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" te svjetski poznati izumi Hrvata, dok se na videozidu prikazuju slike hrvatskih proizvoda popraćene tipičnim zvukovima mora, galebova, cvrčaka i dalmatinskih kampanela.
Komora na izložbi u Švedskoj predstavlja brojne hrvatske proizvode, kao što su Podravkina Vegeta, Plivin Sumamed, Badelova šljivovica, Kraševa Bajadera, paprenjak – tradicionalni hrvatski kolač tvrtke Paprenjak, voćni sirup Amarena i Maraschino iz Maraske, paška čipka, paški sir itd.
Svih 235 proizvoda nosioca znakova "Hrvatska kvaliteta" i 116 proizvoda nositelja znaka "Izvorno hrvatsko" predstavljaju se promotivnim spotovima koji se prikazuju na videozidovima tijekom trajanja izložbe, te kataloga sa svim nositeljima znakova, od kojih je jedan u obliku već prepoznatljive "Be CROative" kocke.