Akcija se provodi od 1. svibnja do 30. rujna ove godine na Ininim benzinskim postajama, a cilj joj je prikupljanje novčanih sredstava radi podrške razvoju suvremene udomiteljske skrbi za djecu te promocija udomiteljstva kao vrhunske humane geste, rekao je predsjednik Uprave Maziva Marin Picukarić.
"Prikupljena sredstva pomoći će da se djeci koja odrastaju bez odgovarajuće roditeljske skrbi osigura što bezbrižnije odrastanje. Ujedno nam je cilj i podići razinu svijesti o problemu nezbrinute djece te potaknuti i naše vjerne potrošače da kupnjom INA Autoglasa ljetnog pomognu onima kojima je pomoć najpotrebnija - našim najmlađima", istaknuo je Picukarić.
Za potrebe te akcije, INA Autoglas ljetni dobio je novu prigodnu ambalažu, s naljepnicom koju je oslikala devetogodišnja Ana iz SOS Dječjeg sela Lekenik.
U sklopu predstavljanja akcije, djeca iz SOS Dječjeg sela Lekenik obišla su pogon Maziva Zagreb i upoznala se s procesom punjenja INA Autoglasa ljetnog.
SOS Dječje selo Hrvatska brine za 240 djece i mladih u SOS Dječjim selima Lekenik, Ladimirevci i pet SOS Zajednica mladih, a djeluje od 25. veljače 1992. godine kao ravnopravan član SOS Kinderdorf Internationala, najveće svjetske nevladine organizacije za zbrinjavanje djece i mladeži, sa sjedištem u Innsbrucku u Austriji.