U zborniku je objavljen pregled medijskih institucija, a posebno su obrađena tehnologija prijenosa sibola, istaknuo je Zakošek. Objavljeni su, naime, prilozi o knjigama, tiskanim novinskim medijima, radiju, filmu i televiziji te elektroničkim internetskim medijima.
Knjiga je ujedno pregled medija koji su revolucionirali kulturu i način komuniciranja, a posebno obrađuje medijske agencije, reklame i oglašavanje, odnose s javnošću i autorska prava, istaknuo je politolog Zakošek, napomenuvši kako je danas vrijeme medijskoga koloniziranja politike.
Politologinja Grbeša smatra kako živimo u "razdoblju medijatizma". "Tehnološka medijska revolucija diktira tempo života", a zbornik "Uvod u medije" donosi presjek medijskoga istraživanja i tema, kao i presjek medijskih problema u Hrvatskoj i uopće, kazala je.
Grbeša je također ocijenila kako je istraživanje medijskoga stanja u Hrvatskoj na samom početku.
Recenzentica Cvjetičanin je istaknula kako su autori obuhvatili nastanak i razvoj medija, medijskih instituca ili medijskih praksi u Hrvatskoj i svijetu te njihovo sadašnje stanje i perspektive razvoja u novim tehnološkim i gospodarskim uvjetima.
Urednica zbornika Peruško napomenula je da kao autorica u uvodniku ocrtava granice disciplina masovne komunikacije, dodavši kako su u zborniku radovi 14 autora.
U zborniku "Uvod u medije" koji je objavila zagrebačka nakladna kuća "Jesenski i Turk" objavljeni su radovi Mihaele Majcen Marinić o knjizi, Gordane Vilović o tiskanim medijima, Nikice Guilića o filmu, Marine Mučalo o radiju, Tene Perišin o televiziji, Sanjina Dragojevića i Hrvoja Frančeskog o stripu, Nenada Preloga o novim medijima i Fjodora Polojca o novinskim agencijama. U njoj su također i radovi Ante Gavranovića o reklamiranju, Antonije Čuvalo o istraživanjima medijske publike, Kristine Delfin Kanceljak o autorskim pravima i Bože Skoke o odnosima s javnošću.