U suradnji sa strukovnim udrugama, Ministarstvom kulture i uz koordinaciju drugih ministarstava, HAVC uspostavlja administrativni sustav za provođenje mjera čiji su rokovi, postupci, kriteriji i uvjeti za ostvarivanje definirani zakonskim okvirom, stoji u obavijesti.
HAVC nastoji koordinirati i educirati domaće tvrtke, osobito one spremne za ulaganje u proširenje ili započinjanje audiovizualnih aktivnosti, kao i što kvalitetnije pripremiti struku za nadolazeće poslove, dodaje se.
Na festivalu u Cannesu se planira skrenuti pozornost međunarodnih ulagača, oglašavanjem u vodećim filmskim publikacijama, brojnim organiziranim tematskim susretima s potencijalnim producentima, vodećim osobama nacionalnih filmskih fondova, Europske filmske akademije, financijskih savjetnika i promotora međunarodne suradnje, te kvalitetno organiziranim odnosima s medijima.
Podsjetit će se na važnu povijest međunarodnih produkcija u Hrvatskoj, veliku prednost ovdašnjih lokacija, prirodnih i povijesnih znamenitosti te stručnost profesionalnog i kreativnog kadra.
Vizualni identitet kampanje osmislio je autorski tim "Šesnić & Turković".