FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Hrvatska u Cannesu predstavlja mjere ulaganja u film

ZAGREB, 9. svibnja 2011. (Hina) - Mjere poticanja ulaganja u audiovizualnu proizvodnju, koje su dio glavnih ciljeva Nacionalnog programa predstavljenog u veljači Hrvatskoj gospodarskoj komori i Hrvatskom saboru, promovirat će se uskoro i u Cannesu, na međunarodnom festivalu koji će se održati od 11. do 22. svibnja, izvijestio je danas Hrvatski audiovizualni centar (HAVC).

U suradnji sa strukovnim udrugama, Ministarstvom kulture i uz koordinaciju drugih ministarstava, HAVC uspostavlja administrativni sustav za provođenje mjera čiji su rokovi, postupci, kriteriji i uvjeti za ostvarivanje definirani zakonskim okvirom, stoji u obavijesti.

HAVC nastoji koordinirati i educirati domaće tvrtke, osobito one spremne za ulaganje u proširenje ili započinjanje audiovizualnih aktivnosti, kao i što kvalitetnije pripremiti struku za nadolazeće poslove, dodaje se.

Na festivalu u Cannesu se planira skrenuti pozornost međunarodnih ulagača, oglašavanjem u vodećim filmskim publikacijama, brojnim organiziranim tematskim susretima s potencijalnim producentima, vodećim osobama nacionalnih filmskih fondova, Europske filmske akademije, financijskih savjetnika i promotora međunarodne suradnje, te kvalitetno organiziranim odnosima s medijima.

Podsjetit će se na važnu povijest međunarodnih produkcija u Hrvatskoj, veliku prednost ovdašnjih lokacija, prirodnih i povijesnih znamenitosti te stručnost profesionalnog i kreativnog kadra.

Vizualni identitet kampanje osmislio je autorski tim "Šesnić & Turković".

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙