U prva četiri ovogodišnja mjeseca pak u Hrvatskoj je prodano 14.561 osobno vozilo ili 20,9 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Prema markama, najviše novih osobnih automobila u Hrvatskoj je u travnju prodao Volkswagen, njih 561, što je tržišni udjel od 13,8 posto.
Slijede Renault sa 413 i Opet sa 412 prodanih automobila i tržišnim udjelom od po 10,1 posto. Hrvatski kupci tijekom travnja kupili su i 316 novih Chevroleta i 292 Hyundaia.
U poretku za prva četiri mjeseca vodi Renault sa 1.573 automobila i udjelom na tržištu od 10,8 posto. S udjelom od 10,7 posto i 1.558 osobnih vozila slijedi Volkswagen.
Opel je treći sa 1.424 prodana osobna automobila i udjelom od 9,8 posto, četvrta je Škoda sa 1.335 vozila i udjelom od 9,2 posto, a peti je Chevrolet sa 1.099 prodanih osobnih vozila i udjelom od 7,5 posto.