Godine 1911. doktor Oscar Troplowitz, vlasnik njemačkog farmaceutskog laboratorija Beiersdorfa, izradio je prvu uljnu emulziju u vodi. Ta revolucionarna pomada ne stari, za razliku od svojih prethodnica pripravljenih na bazi životinjskih masti. Dobila je ime Nivea, po latinskoj riječi niveus što znači sniježno bijel.
Iz Njemačke i Austrije, gdje je odmah postala hit među bogatijom klijentelom, brzo se probila do svih društvenih slojeva i prokrčila si put i na druga tržišta.
Danas se brend Nivea prodaje u više od 200 zemalja. Najveći potrošači kreme iz slavne plave kutijice su Ujedinjeni Arapski Emirati, ispred Poljske i Njemačke.
Lani je u svijetu prodano 100 milijuna okruglih kutijica Nivea kreme.
Brend Nivea danas obuhvaća 14 proizvoda, od dezodoransa do gela za tuširanje, preko proizvoda za njegu muškaraca i osoba u starijoj dobi.
Danas na kremu - koja se najvećim dijelom proizvodi u Hamburgu, ali i u Aziji i Južnoj Americi - otpada gotovo 10 posto prodaje tvrtke. Beiersdorf je lani ostvario ukupni prihod od 6,2 milijarde eura zahvaljujući i drugim svojim brendovima poput Labella, Hansaplasta, La Prairiea i Eucerina.