Uprava HŽ Infrastrukture navodi kako je prikupljena sva tražena dokumentacija koja se odnosi na objekte i remont pruge te ostale izvedene i planirane radove u području izvanrednog događaja.
Navedenu dokumentaciju, od projektnih zadataka, mišljenja revizije do izvedbenih projekata i izvođenja radova potrebno je proanalizirati, navodi se u današnjem priopćenju.
Napominju da su obavljeni razgovori s nadzornim inžinjerom zaduženim za građevinske radove obavljene kod zadnjeg remonta pruge, s nadzornikom pruge te ophodarom pruge. Kako bi rezultati istrage bili što transparentniji, u istrazi je dodatno angažirana akreditirana tvrtka za geotehnička ispitivanja koja ispituje tlo radi izrade projekta trajne sanacije obložnog zida i portala tunela.
Rezultati tog ispitivanja mogli bi biti korisni za pouzdano utvrđivanje razloga pritiska koji je doveo do rušenja obložnog zida, jer se dubinskim bušenjem materijala terena uz usjek može utvrditi možebitno kretanje mase iza zida.
Kako navedeno bušenje, odnosno, rezultati bušenja mogu imati značajan utjecaj na utvrđivanje uzroka izvanrednog događaja, istraga nije završena u planiranom roku (22. travnja 2011.), navodi Uprava HŽ infrastrukture u priopćenju i podsjeća da je zakonski rok za završetak istrage je 7. svibnja 2011.