FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Žene kupuju praktične automobile, muškarci brze

DETROIT, 8. travnja 2011. (Hina/Reuters) - Muškarci će pri kupnji automobila najprije birati one brze i robusne, a žene će najviše u obzir uzeti praktičnost, cijenu i potrošnju, navodi se u velikoj studiji objavljenoj u četvrtak.

Istraživanje je proveo specijalizirani američki automobilski internetski portal True.Car.com, analizirajući podatke o prodaji osam milijuna automobila u SAD-u prošle godine.

"Studija je pokazala da žene puno više u obzir uzimaju cijenu i kupuju vozila s ekonomičnom potrošnjom goriva, dok su muškarci posve suprotni i kupuju automobile koji su ili veliki i robusni ili skupocjeni i brzi", navodi se u objašnjenju portala.

Najprodavaniji "ženski" model u SAD-u prošle godine bila Volkswagenova Nova buba (60 posto kupaca žene), a slijede Nissan Rogue (56 posto) i Volkswagen Eos (55 posto). Postotak muškaraca najviši je bio pri kupnji Porschea 911 (88 posto), GMC Sierre (87 posto) i Chevrolet Corvette (86,5 posto).

Kada su u pitanju brendovi, žene su najviše kupovale Minije, Kie i Honde, a muškarci Ferrarije, Lotuse i Lamborghinije.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙