Riječ je o investiciji vrijednoj 108 milijuna eura koja se sastoji od tri cjeline.
Prva cjelina je gradska šetnica namijenjena shoppingu i cjelodnevnoj zabavi s brojnim sadržajima za građane, od čega 80 posto pripada modi, obući, ekskluzivnoj galanteriji i kozmetici. Među brojnim svjetskim brendovima u Cvjetnom će se među ostalim naći i, po prvi puta u Hrvatskoj, poznati švedski lanac H&M.
Drugu cjelinu čini rezidencijalni blok sa 56 luksuznih stanova, a treću kompleks podzemnih garaža s 320 javnih i 106 privatnih parkirnih mjesta.
Unutrašnjost Cvjetnog je natkrivena pješačka zona površine 2500 četvornih metara koja spaja Cvjetni trg i Varšavsku ulicu. Ta će zona unutar Cvjetnog za građane biti otvorena 24 sata.
Supermarket unutar Cvjetnog radit će od 7 do 22 sata radnim danima i subotom te od 7 do 19 nedjeljom. Ugostiteljski lokali svakim danom bit će otvoreni od 7 do 23 sata, a pojedini lokali radit će do dva sata ujutro. Ostale trgovine imaju radno vrijeme od 9 do 21 sat radnim danom, a nedjeljom od 10 do 19 sati.
Građane u četvrtak od 10 sati očekuje besplatni doručak na Cvjetnom trgu uz krafne, croissante i kavu, a u 19 sati će uz prigodni koncert biti organizirana i nagradna igra.