Glasnogovornik MUP-a Krunoslav Borovec nije mogao službeno potvrditi njihova uhićenja ističući da je riječ o USKOK-ovom predmetu.
No, glasnogovornik USKOK-a Vuk Đuričić rekao je da je predmet u nadležnosti Županijskog državnog odvjetništva.
Neslužbeno se doznaje da su Prskalo i Lovrinčević uhićeni zbog nezakonitosti pri izgradnji autoceste "Dalmatine", točnije njene zadnje dionice do Ploča.
Jurica Prskalo od ranije je osumnjičen u čak dvije afere u kojima je HAC ostao bez više od 50 milijuna kuna. Najprije je, zajedno s Lovrinčevićem, uhićen u slučaju "Nesklad" u kojem se čelnicima HAC-a na teret stavljalo da su HAC oštetili za najmanje 22 milijuna kuna ugovorivši posao bojanja cijevi tunela Sveti Rok i Mala Kapela sa tvrtkom Skladgradnja u vlasništvu Slavena Žužula.
Uz Prskala, Lovrinčevića i Žužula u slučaju "Nesklad" Županijsko državno odvjetništvo teretilo je i direktora Sektora za građenje Gorana Legca te glavnog inženjera projekta Bosiljevo-Sveti Rok Željka Kandžiju.
Svi osim Žužula iz pritvora su pušteni u veljači 2010., no Prskalo je nakon devet mjeseci ponovno uhićen, ovoga puta po nalogu USKOK-a zbog umiješanosti u aferu Fimi media.
Osim Prskala, tada su uhićena još trojica HAC-ovih dužnosnika, šef financija Josip Sapunar, bivši direktor autoceste Rijeka - Zagreb Zlatko Korpar i još jedan bivši predsjednik uprave Mario Crnjak.
Svu četvoricu USKOK tereti da su dodjeljivali poslove bez javnog natječaja i iz HAC-a preko tvrtke "Fimi media" izvukli više od 26 milijuna kuna.
Nedjelo je naprije priznao Sapunar koji je iznio obranu i izašao iz zatvora sredinom prosinca, dok su ostala trojica, uključujući i Prskala iz Remetinca izašli početkom veljače ove godine.
Mediji su duže vrijeme pisali o navodnim nezakonitostima počinjenima tijekom izgradnje "Dalmatine", od prevelike cijene kilometra autoceste do preplaćenih radova na odmorištima i pogrešno navedene ukupne dužine izgrađene trase.