Hrvatski su etno plakati na tom festivalu osvojili drugo mjesto u kategoriji tiskanih materijala.
Ukupno je na natječaj pristiglo 87 radova iz kategorija tisak, TV, web, inovacija i event koje je ocjenjivao stručni žiri sastavljen od stručnjaka komunikacija i turizma iz Srbije, Makedonije, Bugarske, Češke i Hrvatske.
Projekt etno plakata HTZ je realizirao u ožujku 2009., prema dizajnu Borisa Ljubičića i uz fotografije Ive Pervana.
Izrađeno je ukupno 80 plakata (45 plakata kontinentalne i 35 plakata primorske Hrvatske) s motivima najljepših narodnih nošnji i tradicijskih običaja s područja Hrvatske, a uz vizualni doživljaj nude i sažetu informaciju o bogatoj hrvatskoj tradicijskoj baštini.
Koncept plakata je da se uz dvije fotografije narodne nošnje ili običaja nalazi i kratki opisni tekst o samoj nošnji ili običaju koji se predstavlja na plakatu, dok su se fotografijama nastojale predstaviti sve specifičnosti određene nošnje. Otisnuti su na hrvatskom i engleskom jeziku, a obuhvaćene su nošnje svih županija i Zagreba te mnogih mjesta, gradova i otoka.