FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nagrade etno turističkim plakatima HTZ-a u Budvi

ZAGREB, 30. ožujka 2011. (Hina) - Etno plakati Hrvatske turističke zajednice (HTZ) nagrađeni su na Međunarodnom festivalu turističkih komunikacija-Snovi, strasti i uzbuđenja koji se u Budvi održao krajem prošlog tjedna, izvijestili su danas iz Glavnog ureda HTZ-a.

Hrvatski su etno plakati na tom festivalu osvojili drugo mjesto u kategoriji tiskanih materijala.

Ukupno je na natječaj pristiglo 87 radova iz kategorija tisak, TV, web, inovacija i event koje je ocjenjivao stručni žiri sastavljen od stručnjaka komunikacija i turizma iz Srbije, Makedonije, Bugarske, Češke i Hrvatske.

Projekt etno plakata HTZ je realizirao u ožujku 2009., prema dizajnu Borisa Ljubičića i uz fotografije Ive Pervana.

Izrađeno je ukupno 80 plakata (45 plakata kontinentalne i 35 plakata primorske Hrvatske) s motivima najljepših narodnih nošnji i tradicijskih običaja s područja Hrvatske, a uz vizualni doživljaj nude i sažetu informaciju o bogatoj hrvatskoj tradicijskoj baštini.

Koncept plakata je da se uz dvije fotografije narodne nošnje ili običaja nalazi i kratki opisni tekst o samoj nošnji ili običaju koji se predstavlja na plakatu, dok su se fotografijama nastojale predstaviti sve specifičnosti određene nošnje. Otisnuti su na hrvatskom i engleskom jeziku, a obuhvaćene su nošnje svih županija i Zagreba te mnogih mjesta, gradova i otoka.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙