Predstavljajući novi koncept tarifa istaknula je da mali poduzetnici u Hrvatskoj čine vrlo bitan segment koji pokreće razvoj, a s obzirom da je u ukupnom broju registriranih tvrtki više od 90 posto malih tvrtki i obrta odnosno onih koji zapošljavaju do 10 ljudi općenito su važni za hrvatsko gospodarstvo.
Iznijela je pritom i podatke iz prvih devet mjeseci prošle godine po kojima je malo gospodarstvo u ukupnom broju zaposlenih u Hrvatskoj sudjelovalo s gotovo 50 posto, u ukupnim prihodima 34 posto, u bruto dobiti s gotovo 40 posto, a u ukupnim investicijama s 41 posto.
Njihova fleksibilnost u poslu traži i popratne fleksibilne usluge, pa tako i telekomunikacijske, što će im, kako očekuje, pružiti nove tarife, u kojima su cijene otprilike 30 posto niže od prijašnjih i koje nude kombinaciju fiksne i mobilne komunikacije uključujući i mobilni internet.
Kazavši kako prihod od tog korisničkog segmenta (mali poduzetnici) ima znatan udjel u ukupnom prihodu HT-a od poslovnih korisnika, Jolić Šimović je dodala i da kod tog segmenta bilježe stalni i stabilni rast.
Za ovu je godinu najavila i izmjene još nekih tarifa, kao i uvođenje novih ICT usluga za male i velike tvrtke.