FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Online poslovanje u turizmu temelj razvoja

ZAGREB, 16. ožujka 2011. (Hina) - Online poslovanje sve više postaje temelj razvoja turizma i nacionalnog turističkog brenda pri čemu se trebaju povezivati-umrežavati različite grane u turizmu kako bi kroz zajedništvo i sinergiju ponude ostvarivali bolje prihode, istaknuo je danas na konferenciji o online prodaji u turizmu predsjednik programskog vijeća te konferencije Branko Vujić.

Konferencija se održava do 18. ožujka, a u organizaciji tvrtke Marketing odjel i uz pokroviteljstvo Ministarstva turizma okupila je više od 200 domaćih i stranih sudionika, među kojima predstavnike turističke, informatičke, marketinške i drugih branši.

Savjetnik ministra turizma Ivo Bašić također je istaknuo da se zajedničkim snagama i politikama mogu kreirati bolji, inovativniji turistički proizvodi te standardizirati postojeći te da je online poslovanje za to gotovo idealno.

Internet promocija, rezervacije i prodaja dio su aktivnosti na kojima zadnje tri-četiri godine intenzivno radi i Ministarstvo turizma koje je ove godine za internet promociju izdvojilo blizu 16 milijuna kuna ili 17 do 18 posto ukupnih sredstava za promociju.

Kazao je i da je internet za pretraživanje destinacija za odmor prije četiri godine koristilo oko 30 posto turista koji dolaze u Hrvatsku, dok je to danas i više od njih 70 posto. Slijedom takvih trendova, koji su slični u svim turističkim zemljama, očekuje se da će 2014./2015. više od 50 posto turista u svijetu svoja putovanja rezervirati putem interneta.

Savjetnik malošinjske hotelske tvrtke Jadranka hoteli/brend Lošinj Hotels&Villas Roko Palmić napominje kako je u toj tvrtki online buking i prodaja prešla 10 posto ukupne prodaje, te da gotovo cijela strategija prodaje ide ka tom kanalu. Dodaje da se time znatno može pridonijeti prodaji izvan glavnog ljetnog dijela sezone.

Direktorica Turističke zajednice Malog Lošinja Đurđica Šimičić smatra da treba pojačati online poslovanje u hrvatskom turizmu, uvesti centralni odnosno nacionalni pretraživač ponude i rezervacijski sustav.

Direktor i vlasnik pazinske tvrtke za web dizajn i rješenja na web tehnologijama Franko Antičević istaknuo je kako je važno za kvalitetan i konkurentan rad specijalizirati se za turizam. Dodaje da za dobar web u turizmu ne treba puno novca, ali pri naručivanju treba točno znati što se želi postići i kojoj se publici obraća.

Na konferenciji je govorio i Šveđanin Magnus Emilson, autor jednog od najnaprednijih digitalnih projekata u turizmu, platforme Citybreak koja gdje god se primjenjuje, kako se čulo, lokalnoj turističkoj industriji povećava mogućnosti privlaćenja turista koji koristeći taj najsuvremeniji rezervacijski softver istodobno biraju destinaciju te smještaj, vrstu prijevoza, zabavu i ostalo.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙