FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Grbeša: mediji izvješćujući o prosvjedima potiču histeriju

ZAGREB, 12. ožujka 2011. (Hina) - Stručnjakinja za komunikacije i medije Marijana Grbeša, profesorica na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, smatra da većina medija o protuvladinim prosvjedima izvješćuje prilično površno, da potiču histeriju te da koketiraju s aktualnim ili potencijalnim centrima moći.

"Većina medija izvješćuje o protuvladinim prosvjedima uobičajeno prilično površno, potičući histeriju i ono što im je iz perspektive gledanosti i prodaje interesantno, konflikte i dramu", izjavila je danas, zamoljena da komentira koliko su hrvatski mediji objektivni u izvještajima o prosvjedima.

Drugi aspekt koji se, kako napominje, može zamijetiti kod vodećih tiskanih i elektroničkih medija da koketiraju s aktualnim ili potencijalnim centrima moći, pa se sukladno tome i ponašaju - kalkulantski.

Grbeša kaže kako pristranost nije tema broj jedan kad je riječ o izvješćivanju o prosvjedima. Interesantno je, međutim, kako dodaje, da je na tragu kalkuliranja, prije nekoliko godina, bilo nezamislivo da se mediji "napucavaju" s bivšim premijerom. To je radila, kako primjećuje, tek manjina, danas je "napucavanje premijerke, njezino razvlačenje i pljuvanje postalo opći sport".

Po njezinim riječima može se uočiti "velika razlika u pristupu prema ključnim ljudima".

"Danas nije nikakva hrabrost napadati vladu i premijerku, to je općeprihvaćen stil", izjavila je, dodavši da haranga ne govori ništa o novinarskoj hrabrosti.

Marijana Grbeša magistrirala je komunikacije i medije na London School of Economics and Political Science i doktorirala iz područja komunikologije na Fakultetu za družbene vede Sveučilišta u Ljubljani. Dodatno se usavršavala iz područja političke komunikacije na University of Tennessee (SAD), na Amsterdam Maastricht University i na Goethe Institutu u Bremenu.

Na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti predaje Političku komunikaciju, Politički marketing, Masovne medije i publike te Metode istraživanja medijskog teksta.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙