"S obzirom na to da Grad Zagreb više ne subvencionira prijevoz radnika vlakom, cijene karata formirane su na tržišnoj osnovi s popustom", navode u svojim priopćenjima HŽ i ZET i ističu kako je na temelju danas potpisanog protokola uspostavljen novi model suradnje ZET-a i HŽ Putničkog prijevoza.
Putnici koji putuju izvan granica Grada Zagreba, uz zajedničku ZET-HŽ radničku kartu, moraju, kao i do sada, imati priključnu kartu za zonu koju koriste. Putnicima koji imaju već kupljenu godišnju radničku priključnu kartu za tekuću godinu, ona ostaje vrijediti i dalje.
HŽ i ZET omogućuju putnicima odabir kupnje zajedničke, ali i karte samo za ZET, odnosno samo za HŽ, prema individualnom cjeniku.
Zajednička ZET-HŽ mjesečna radnička karta za vlak, autobus i tramvaj tako je s 319 kuna poskupjela na 510 kuna, a zajednička ZET-HŽ godišnja radnička karta s 265,73 kuna po mjesecu poskupjela je na 470 kuna.