Fina potom dostavlja Zavodu osnovu za plaćanje te daje nalog banci da korisniku otvori poseban račun.
Korisnici koji do datuma isplate u veljači 2011. ne prime mirovinu za siječanj 2011. i/ili doplatak za djecu, a Fina je Zavodu dostavila podatke potrebne za isplatu nepljenjivih primitaka, neka se obrate Zavodu radi dobivanja dodatnih informacija o svojoj mirovini, navodi se u priopćenju.
Zavod po primitku osnove za plaćanje utvrđuje dio pljenjivih i nepljenjivih primanja, te po primitku podatka o posebnom računu doznačuje korisniku na taj račun dio mirovinskih primanja, doplatak za djecu i naknade koji su izuzeti od ovrhe. Pljenjivi dio primanja doznačuje na redovan račun (tekući račun ili štednu knjižicu), pojašnjava se u priopćenju.
Dodatne informacije dostupne su svakim radnim danom od 8 do 16 sati na INFO telefonima Zavoda 0800 – 63 63 63 (besplatni), 01/ 4891 – 666, kao i na web stranici Zavoda - www.mirovinsko.hr, stoji u priopćenju HZMO.