U tri mjeseca do 31. prosinca 2010., neto dobit te kompanije iznosila je 465 milijuna eura, u usporedbi s 260 milijuna eura u istom tromjesečnom razdoblju godine ranije.
Prihodi su istodobno uvećani 1,6 posto na 7,39 milijardi eura na godišnjoj razini ali su, ako se izuzme utjecaj valutnih tečajeva, umanjeni za četiri posto.
"Zabilježili smo snažan oporavak, unatoč pritisku nastavljenih gospodarskih slabosti i krhkom povjerenju potrošača na većini razvijenih tržišta", kazao je izvršni direktor Gerard Kleisterlee. "Sada smo usmjereni na povećanje profitabilnosti televizijskog segmenta poslovanja", dodao je.
Philipsov dio poslovanja s potrošačkom elektronikom zabilježio je 7,2-postotni pad prihoda i 47-postotni pad operativne dobiti, na 137 milijuna eura, uglavnom zbog tvrdokorno slabe izvedbe dijela poslovanja s tv prijamnicima.
Prihodi od prodaje žarulja ostali su pak nepromijenjeni u odnosu na prethodnu godinu, zahvaljujući snažnom rastu azijske potražnje te skromnom povećanju one američke, nasuprot slaboj potražnji u zapadnoj Europi. Philips inače spada među vodeće kompanije na tržištu štednih žarulja, uključujući novorastuće tržište LED žarulja. Operativna dobit tog dijela njegovog poslovanja više je nego utrostručena na 156 milijuna eura, sa 41 milijun u istom razdoblju prethodne godine.
Prihodi u tvrtkinom dijelu poslovanja s medicinskom opremom, trenutno njezinom najprofitabilnijem, porasli su 9,5 posto, dok je operativna dobit uvećana 17 posto na 459 milijuna eura.