Kako je priopćio ured za informiranje Vlade FBiH, za Bosnu i Hercegovinu osigurani su zajmovi Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i Europske investicijske banke (EIB) od 156 milijuna eura.
Pritom je Željeznicama Federacije BiH namijenjeno 93,6 milijuna eura za obnovu pruge na dionicama Čelebići-Čapljina i Jošavka-Doboj, a 62,4 milijuna eura namijenjeno je rekonstrukciji željezničke infrastrukture u Republici Srpskoj.
Kako su priopćile Željeznice Federacije BiH, rekonstrukcijom željezničke infrastrukture želi se povećati brzina vlakova sa 60 kilometara na sat na 160 kilometara na sat. Nakon rekonstrukcije infrastrukture moći će se uvesti moderni talgo vlakovi.
U sklopu tog projekta, koji je sastavni dio i koridora Vc, planira se obnoviti sjeverni dio pruge kroz BiH od Sarajeva do Šamca na Savi i granice s Hrvatskom.
Rekonstrukciju pruga u Federaciji BiH i Republici Srpskoj provodi konzorcij austrijskih tvrtaka "Alpine" i "Swietelsky".
Vlada FBiH ističe da bi se pri rekonstrukciji željezničke infrastrukture, uz modernizaciju tračnica, trebala nabaviti i nova signalna oprema, obnoviti napajajuće postaje i kontaktne mreže te osnovna telekomunikacijska oprema. Vlada je pozvala da se ubrzaju radovi na željezničkoj infrastrukturi budući da je već potpisan ugovor za obnovu pruge i zaključen natječaj za nabavu predviđene opreme.
Očekuje se da bi radovi na modernizaciji željezničke infrastrukture u BiH trebali biti završeni sljedeće godine.