Naglasivši da bez ta dva projekta nema Zagreba kao europske metropole i turističke destinacije, Bandić je najavio da će Grad iduće godine nastojati više izići u susret i hotelskim kućama te da će općenito u turizmu Zagreb biti još jači nego ove godine.
Bez obzira na krizno vrijeme Zagreb je u jedanaest mjeseci ove godine zabilježio povećanje turističkih dolazaka i noćenja od 4 i 2 posto u odnosu na prošlu godinu, što ulijeva optimizam, ali to znači i još više marketinga, još više osmišljene strategije turizma grada i kvalitetnih ljudi koji će se time znati nositi, istaknuo je Bandić.
Svemu tome trebalo bi pomoći i aktiviranje novog Odjela za turizam formiranom prije šest mjeseci pri gradskom Uredu za gospodarstvo, a koji s radom počinje od početka iduće godine. Za sada je na čelu tog ureda Martina Bienenfeld koja će, najavljuje Bandić, formirati tim od pet ljudi koji će biti na linku s TZGZ-om i raditi na koordinaciji i boljoj povezanosti strateških projekata za razvoj turizma grada Zagreba na bazi svih dosadašnjih saznanja i projekata. Svemu je svrha brendirati Zagreb kao turističku destinaciju i privući u Zagreb što više gostiju.
Direktorica zagrebačke Turističke zajednice Amelia Tomašević najavila je pak da će i iduće godine, slično kao i ove, pojačano promovirati Zagreb u svijetu te surađivati s touroperatorima i medijima.