Sutra bi svoju obranu trebao početi iznositi Rončević, dan poslije Bačić, nakon čega je po dva dana predviđeno za iznošenje završnih riječi USKOK-a i obrane.
Rončević i Bačić su na početku suđenja na zagrebačkom Županijskom sudu 29. siječnja 2010. kazali da se ne osjećaju krivima niti po jednoj točki optužnice kojom ih se tereti da su izravnom pogodbom od tvrtke "Eurokamioni" kupili 39 vojnih kamiona marke 'Iveco' za 34,4 milijuna kuna, iako su za 10,2 milijuna kuna bili skuplji od najniže cijene koju je na natječaju ponudila tvrtka "Man Importer".
Još od prvih naznaka kaznenog progona bivši čelnici Ministarstva obrane odbacivali su krivnju, ističući da vojna vozila tvrtke MAN, iako jeftinija, nisu udovoljavala uvjetima natječaja. Jeftiniji kamioni, tvrde, nisu udovoljavali traženim tehničkim karakteristikama, zbog čega nisu bili pogodni za Hrvatsku vojsku, jer im je nosivost bila manja od pet tona. Rončevićeva obrana tvrdila je i da MAN-ovi kamioni nisu mogli korisiti gorivo tipa F34 koje propisuju NATO standardi.
Novo vještačenje, koje je napravio vještak s Prometnog fakulteta Zdravko Bukljaš, pokazalo je da Ivecovi kamioni nisu zadovoljavali po niti jednoj od pet točaka, dok jeftinija MAN-ova vozila u tri točke udovoljavaju traženim uvjetima.
Prvo vještačenje proveo je Vinko Ugrina iz Splita, koji je pred sudom pojasnio da su svi kamioni udovoljavali traženoj namjeni. Obrana, pak, time nije bila zadovoljna pa je sudsko vijeće udovoljilo njihovom zahtjevu da vještačenje ponove stručnjaci iz Zagreba. Sutkinja Jasna Smiljanić tada je odlučila da vještačenje treba napraviti Prometni fakultet, a ne Strojarski, kako je predlagala obrana.
Tijekom suđenja, kojeg su obilježile dvije gotovo tromjesečne stanke, ispitano je ukupno 30-ak svjedoka od kojih je većina bila predložena od strane USKOK-a.