U informaciji o materijalno značajnim činjenicama objavljenoj u povodu članka u Novom listu, kaže se da bi izvođač radova trebao biti izabran između tri strane tvrtke - Strabaga iz Njemačke (kooperant Pomgrad), Vinci Constructiona iz Francuske (kooperant Dredging International) i Coedemara iz Italije (kooperant Osijek Koteks).
Potpisan je i natječaj za nadzor gradilišta, pa će iduće razdoblje biti ključno za realizaciju projekta koji kasni pet godina.
Ravnatelj Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača kaže da je financiranje osigurano rezervacijom približno 110 milijuna dolara kreditnih sredstava, a obavljena je i temeljna priprema natječaja u čemu su sudjelovali stručnjaci Svjetske banke, tvrtke Hill International, španjolske tvrtke Igeo Test i domaćih revizora.
Izazov za građevinare je čvrsto tlo koje se pojavljuje tek na dubini od 70 metara pa su natječaji bili rigorozni i nije ih mogla ispuniti nijedna domaća tvrtka, kaže se u obavijesti.
Dodaje se da će se o rokovima izgradnje moći govoriti tek kad se izabere izvođač radova i potpiše ugovor, što bi trebalo uslijediti do kraja ožujka iduće godine.
Cilj je, kaže Hlača, dovršiti gradnju do rujna 2015. godine, kada svi projekti u Rijeka Gatewayu 1 i 2 moraju biti završeni.