Modernizacijom, rekonstrukcijom i remotorizacijom izgrađena je praktički nova lokomotiva s opremom koju osim Gredelja dosad nitko nije uspio ugraditi, a sveobuhvatnom modernizacijom dobivena je pouzdana i robusna lokomotiva s visokim stupnjem komfora i sigurnosti za strojno osoblje te smanjenom emisijom štetnih plinova i manjom potrošnjom goriva i maziva, kažu u Gredelju.
Novi temeljni okvir lokomotive izgrađen je u splitskom brodogradilištu, na okvir je ugrađena nova oplata s upravljačnicama na oba čelna dijela lokomotive, ugrađeni su i novi dizelski motor, rashladni sustav, glavni i pomoćni alternator, upravljački stolovi, elektro i sigurnosni sustavi.
Projektiranje i inženjering lokomotive odrađeni su u Gredelju, u suradnji s tvrtkom ELECTRO-MOTIVE DIESEL (EMD), najvećim svjetskim proizvođačem dizel-električnih lokomotiva.
Lokomotiva zadovoljava sve ključne norme koje se odnose na nova vozila toga tipa, a kao jedina takva lokomotiva, ostvarila je izniman uspjeh na ovogodišnjem svjetskom sajmu prometne tehnike Innotrans u Berlinu, navode iz Gredelja.
U Gredelju ističu da je ovaj projekt velik iskorak za tvornicu i potvrda njezine sposobnosti za ovladavanje novim tehnologijama. Posebno su zadovoljni što su svi inženjeri koji su radili na njegovoj realizaciji mlađi od 40 godina.