Autor toga poštanskog bloka je zagrebački dizajner Robert Rebernak, a autor fotografije Zdravko Jurić, također dizajner iz Zagreba. Nominalna vrijednost mu je 15 kuna, a vrijedit će za plaćanje poštanskih usluga u unutarnjem i međunarodnom poštanskom prometu.
Prigodni poštanski blok tiskan je u 30.000 primjeraka. Hrvatska pošta stavit će u prodaju i 1400 primjeraka prigodnih omotnica prvoga dana (FDC) te 100 primjeraka prigodnih omotnica. Žig prvoga dana bit će u uporabi 22. i 23. studenog u Poštanskom uredu u Jurišićevoj ulici u Zagrebu.
Za ostvarenje ideje prometnog povezivanja Gruža i Pila, odnosno tadašnjih rubova Dubrovnika, vrlo je bitno bilo uvođenje dubrovačkog tramvaja. U doba uvođenja tramvaja Gruž je bio na rubu grada, no istodobno i luka koja je bila izvorište svih putovanja. Gruž je isto tako u tadašnjem Dubrovniku bio svojevrsna industrijska zona, ali i predio za njegovo moguće širenje. Bilo je razumljivo, a i gospodarski isplativo, povezati ta dva gradska dijela. Puštanjem u pogon dubrovačke elektrane, točnije termoelektrane, 1. lipnja 1901. stvorene su i prve pretpostavke za funkcioniranje tramvaja. Sam tramvaj pušten je u rad 22. prosinca 1910., a prometovao je do 1970., kad je zbog prometne nesreće ukinut.
Danas je dubrovački tramvaj dio kulturno-tehničke baštine cijele Hrvatske te jedini tramvaj koji je vozio u Dalmaciji. Zajedno s prikolicom izložen je u Tehničkom muzeju u Zagrebu.