"Sve upućuje na to da ćemo naći koncesionara", kazao je Terzić tijekom predstavljanja studije izvedivosti koju su nakon dvije godine rada završili konzorciji predvođeni Institutom građevinarstva Hrvatske (IGH) i IPSA-om iz Sarajeva.
Direktor IGH Petar Đukan izjavio je da se na temelju te studije može očekivati da prva dionica buduće autoceste čija je ukupna dužina 336 kilometara bude dovršena u roku tri godine.
Stručnjaci koji su radili studiju predvidjeli su da izgradnja cjelokupne ceste koja će teći po dionicama bude dovršena do 2017. godine.
Projektirana cijena je 6,317 milijardi konvertibilnih maraka (oko 3,23 milijradi eura) bez PDV-a.
Prosječna cijena kilometra buduće auto ceste je 21,7 milijuna KM (nešto manje od 12 milijuna eura).
Na najtežem dijelu trase kroz kanjon Neretve cijena bi bila oko 35 milijuna KM (17,9 milijuna eura).
Ministar transporta i komunikacija Branko Dokić istaknuo je da studija izvedivosti pokazuje da je za cijeli projekt ekonomska interna stopa povrata (EIRR) 13,2 posto što se u ovom slučaju smatra iznimno povoljnim.
Izgradnja prve prave autoceste kroz BiH toj bi zemlji donijela i neizravne koristi jer bi, kada bude dovršena, na njezinu održavanju stalno bilo zaposleno oko tisuću ljudi.
Izvedba cijelog projekta, prema postojećim procjenama, omogućila bi otvaranje više od deset tisuća novih radnih mjesta.