Tvrtka je u sedam svojih restorana u Sjedinjenim nedavno otvorila gimnastičke dvorane nazvane "R Gym" ponudivši njihov sadržaj malim posjetiteljima u dobi od četiri do dvanaest godina. Dvorane su opremljene sobnim biciklima smještenim pred ekranom s video igricama, a nudi se i mogućnost prakticiranja raznih aerobnih vježbi kako bi se što prije potrošile kalorije. "U našim R Gymovima našim ćemo malim klijentima ponuditi mogućnost da se vježbajući i zabave", rekla je glasnogovornica lanca Danya Proud.
Nove gimnastičke dvorane uskoro bi trebale zamijeniti prostor za igru koji se nalazi u oko 5.500 restorana McDonald's diljem zemlje. Tvrtka razmišlja o otvaranju mini-klubova i u inozemstvu.
Promatrači smatraju da su ovi "mini gimnastički klubovi" pokušaj poboljšanja statusa tvrtke u očima Amerikanaca koji su sve više svjesni opasnosti po zdravlje što je donosi debljina.
"Količina kalorija što ih dijete može potrošiti vježbajući tim mini-klubovima, malo je u odnosu na ono što su u tim restoranima brze hrane unijeli u organizam", ocijenila je direktorica Centra Rudd za politiku prehrane i pretilosti na Sveučilištu Yale dr. Kelly Brownell. Ona tvrdi kako dijete treba vježbati tri sata kako bi potrošilo 200 kalorija iz jednoga McDonaldsova milk-shakea. Zapravo bi potez mogao imati kontraefekt. "Mislim da je pravi razlog ovoga poteza McDonaldsa samo popraviti javni image", smatra dr. Brownell.