U grafički ukusno dizajniranom prospektu u crveno-plavoj boji sa stiliziranom zemljopisnom kartom Hrvatske i šahovnicom na naslovnici, koji je raspačan u nedjeljnom broju tri dnevna skopska lista, pokraj ponude proizvoda hrvatskih tvrtki, tiskani su i osnovni podaci o geografskom položaju, veličini i broju stanovništva Hrvatske, te o njenim prirodnim ljepotama i kuhinji.
Na marginama 12 strana prospekta navedene su mnoge hrvatske uzrečice, te proglašenje Hrvatske za najbolju svjetsku turističku destinaciju 2005. u magazinu National Geographic.
Uz više slika predstavljeni su nacionalni parkovi, posebno Plitvička jezera, Kornati i Brijuni, a najviše prostora posvećeno je Dubrovniku i njegovoj povijesti. Među ostalim, navodi se da je Dubrovačka Republika prva priznala Sjedinjene Američke Države za suverenu državu, a da je Bernard Shaw o Dubrovniku napisao da je raj na zemlji.
Uz nekoliko recepata iz hrvatske kuhinje, koja je podjeljena na mediteransku i kontinentalnu, prikazani su proizvodi sa cijenama Vindije, Euromilka, Pika, Pekabeska, Podravke, Kandita, Zvečeva, Kraša, Lure, Lera, Badela, Franka i Saponie. Zanimljivo je da su cijene mnogih proizvoda niže nego u Hrvatskoj za 30 i više posto. Na primjer 100 gr. jubilarne Frank kave košta 35 denara - 4 kune.
Nagradna igra sa hrvatskim proizvodima traje cijeli prosinac, a dobitnici nagrada, 5 putovanja u Hrvatsku za dvije osobe i paketi proizvoda, bit će proglašeni 10 siječnja. Inače ovo je prvi put da neki lanac supermarketa u Makedoniji izda reklamni materijal sa prikazom i proizvodima neke druge države.