"ZET u svom razvoju okreće novu stranicu", rekao je Bandić na konferenciji za novinare, tijekom posjeta ZET-u i dodao da za takav 'rez' treba postojati konsenzus svih zaposlenih odnosno uprave i sindikata.
Ivan Tolić, koji je na dužnosti direktora ZET-a dva mjeseca, rekao je da predstavnici svih pet ZET-ovih sindikata daju potporu restrukturiranju tvrtke koja je, kako ocjenjuje, "tehnički i kadrovski zapuštena" te je najavio da će u siječnju 2007. predložiti novi ustroj tvrtke.
"Od direktora očekujemo racionalizaciju i štednju, a na to nas primorava i novi gradski proračun koji će biti manji od planiranog", rekao je Bandić, ali i dodao da ZET neće i ne smije štedjeti na projektima.
Tako će biti potpisan još jedan ugovor s konzorcijem "Crotram" za nabavu novih 70 niskopodnih tramvaja, a bit će, kaže, obnovljen i 51 stari, "češki" tramvaj. Za tri do četiri godine obnovit će se i ZET-ov autobusni vozni park sa 140 novih autobusa, budući da je ZET preuzeo obvezu prijevoza školske djece i invalida.
Do polovice 2007. treba odrediti i lokaciju za novu remizu, a do konca 2007. bit će pripremljen projekt nove žičare, dok stara odlazi "u ropotarnicu", rekao je Bandić.
Zagrebački gradonačelnik najavio je i da će uskoro biti uveden i novi sustav naplate karata.
"Projekti, koje su danas dogovorili Uprava ZET-a i Grad Zagreb, pridonijet će da ZET na pravi način dočeka konkurenciju i odgovori sve češćim pritiscima privatnih operatera za prijevoz putnika", ocijenio je direktor ZET-a Tolić i naglasio da im je zajednički cilj da ZET postane moderna i rentabilna gradska tvrtka.