FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mesić u Badelu 1862

ZAGREB, 28. studenog 2006. (Hina) - Hrvatska ima velike potencijale u industriji pića i voda, posebice šanse za izvoz na tržišta bivše Jugoslavije, Rusije, Ukrajine, Poljske, no država treba poticajnim mjerama stimulirati izvoz, kazao je predsjednik Republike Stjepan Mesić nakon posjeta tvrtki Badel 1862, tijekom kojeg mu je poslovodstvo te tvrtke predstavilo strategiju razvoja do 2010. godine.
ZAGREB, 28. studenog 2006. (Hina) - Hrvatska ima velike potencijale u industriji pića i voda, posebice šanse za izvoz na tržišta bivše Jugoslavije, Rusije, Ukrajine, Poljske, no država treba poticajnim mjerama stimulirati izvoz, kazao je predsjednik Republike Stjepan Mesić nakon posjeta tvrtki Badel 1862, tijekom kojeg mu je poslovodstvo te tvrtke predstavilo strategiju razvoja do 2010. godine.

Strana tržišta, rekao je Mesić, treba osvajati kvalitetom, marketingom te cijenom, ocjenjujući kako je Badel 1862 tvrtka koja ima menadžment koji je u stanju odgovoriti na sve izazove tržišta.

Badel 1862 ima dobru tehnologiju, marketing, šansu za razvoj, no država svojim mjerama treba pomoći da se stimulira izvoz te konkurentnost proizvoda, kazao je.

Ukoliko se na takav način pomogne domaćim tvrtkama da povećaju izvoz, onda će i država imati od toga koristi - od profita tvrtki te radnih mjesta koja će se otvarati, rekao je predsjednik Mesić.

Poslovodstvo Badela 1862 upoznalo je Predsjednika sa strategijom razvoja tvrtke za razdoblje do 2010. godine, ističući kako im je cilj postati vodeća kompanija na tržištu jugoistočne Europe u industriji pića.

Planiraju povećati konkurentnost na tržištu i to modernizacijom proizvodnje, novim investicijama te podizanjem novih nasada. Ukupna ulaganja u modernizaciju proizvodnje iznosit će oko 30 milijuna eura, rečeno je.

U tržišno restrukturiranje poslovanja planiraju ulaganja u visini od 10 milijuna eura, dok za akvizicije planiraju sredstva od 20 milijuna eura.

Od strateških ciljeva izdvojili su rast prodaje za pet posto godišnje na domaćem tržištu, rast izvoza za 15 posto godišnje te ostvarenje izvoza od 40 posto u ukupnoj prodaji 2010. godine.

Planira se također ostvarenje ukupne prodaje od 100 milijuna litara u 2010., realizacija ukupnog prihoda od 500 milijuna kuna te neto dobiti od 50 milijuna kuna.

Poslovodstvo tvrtke predsjedniku Mesiću je kazalo kako od državnih institucija očekuju da omogući proizvođačima pića do ulaska u EU konkurentnije uvjete poslovanja kako bi povećali konkurentnost i zauzeli kvalitetniju poziciju na domaćem i regionalnom tržištu.

Također očekuju smanjenje trošarina na minimum utvrđen direktivama EU, strogo provođenje regularnih uvjeta na tržištu, eliminaciju nelojalne konkurencije i sive ekonomije, poticaje u vinogradarstvu te državne i regionalne potpore za kapitalna ulaganja.

Upitan za komentar o MMF-ovom protivljenju radničkom dioničarstvu Mesić je rekao kako će Hrvatska, u skladu s europskom praksom, doći do regulative da građani sudjeluju u privatizacijskom procesu.

Nema razloga da Hrvatska ne prihvati onu praksu koja je pomogla da se u tvrtkama dođe do modernog menadžmenta, jer moderan menadžment razvija poduzeće, zaključio je predsjednik.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙