Katalonci tu čast mogu zahvaliti ponajprije nogometnim ikonama kao što su Ronaldinho, Deco i Frank Rijkaard, te sjajnoj klupskoj politici. Na drugom mjestu je Manchester United, treći je Real Madrid, četvrti Chelsea, a zatim slijede Milan, Bayern, Arsenal, Liverpool, Inter i Lyon. Rezultati istraživanja Global Sponzorsa objavljeni su na "Soccerexu", poslovnoj i sportskoj konferenciji u Dubaiju. Lista je nastala na osnovu mišljenja koje je agencija prikupila od 100 svojih klijenata. Klubovi su ocjenjivani sistemom bodovanja koje su ispitanici davali za mnogobrojne kriterije poput uspjeha, sponzora, posjećenosti utakmicama, profilu klupskog menadžmenta, kvalitete i kapaciteta stadiona.
"Barcelona već godinama čini pametne korake kako bi privukla globalnu pažnju," istaknuo je komercijalni direktor Global Sponsorsa Michael Stirling, dodajući kako je ManU zadržao visoku poziciju usprkos nešto lošijim rezultatima koje postiže u posljednje vrijeme i negativnog publiciteta nakon što je klub s Old Trafforda prodan Amerikancu Malcolmu Glazeru.
"Pravi svjetski brand nije lako stvoriti, a Manchester United ga je uspješno stvarao godinama", zaključio je Stirling.