Rješenje je obuhvatilo vođenje cjelokupnog projekta, dizajn sustava, implementaciju SAP-ovih rješenja za telekomunikacije, testiranje i školovanje korisnika, isporuku i instalaciju informatičke infrastrukture i integraciju cjelokupnog rješenja u postojeće informatičko okruženje T-Mobilea, objavili su iz Siemensa.
To je prva instalacija u ovom dijelu Europe koja je obuhvatila cjelokupno poslovanje računovodstva kupaca mobilnog operatera u jednom sustavu.
Implementacija je započela u srpnju lani, a završila u listopadu ove godine, navodi se u priopćenju.
Tijekom projekta T-Mobile je unaprijedio poslovne procese odlučivši se za optimizaciju koja im je donijela sistematizaciju i skraćivanje obrade pojedinih aktivnosti, ali i bolju kvalitetu podataka iz starih sustava koji su ušli u novi sustav.
Novo rješenje omogućilo je T-Mobileu Hrvatska unapređenje i automatizaciju procesa naplate potraživanja od indirektnih prodajnih partnera te poslovnih i privatnih korisnika, a smanjit će stopu sumnjivih i spornih potraživanja.