FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Duhanski proizvodi na filmu potiču tinejdžere da počnu pušiti

ZAGREB/SAN FRANCISCO , 17. studenog 2006. (Hina) - Najveći proizvođačcigareta u Sjedinjenim Državama, Philip Morris, od holivudskih jestudija zatražio da izbjegnu prikazivanje njihovih duhanskih proizvodau svojim filmovima s obzirom na rezultate znanstvenih istraživanjaprema kojima takve scene negativno utječu na djecu, odnosno potiču napušenje, prenijeli su britanski mediji.
ZAGREB/SAN FRANCISCO , 17. studenog 2006. (Hina) - Najveći proizvođač cigareta u Sjedinjenim Državama, Philip Morris, od holivudskih je studija zatražio da izbjegnu prikazivanje njihovih duhanskih proizvoda u svojim filmovima s obzirom na rezultate znanstvenih istraživanja prema kojima takve scene negativno utječu na djecu, odnosno potiču na pušenje, prenijeli su britanski mediji.

Uprava Philipa Morrisa na adrese raznih holivudskih studija poslalo je zahtjev u kojemu među ostalim stoji: "Molimo da se naš brand od sada više ne pojavljuje u vašim filmovima."

No, jedan od kritičara takve molbe, smatra da je riječ o licemjerju uprave spomenutog proizvođača cigareta te tvrdi da će tvrtka i dalje općenito imati koristi od scena u kojima netko od likova puši, s obzirom da su među američkim tinejdžerima jedan od najomiljenijih brandova Marlboro cigarete, koje proizvodi Philip Morris. Isti kritičar smatra da su umjesto prijetnji o mogućoj tužbi zbog neovlaštenog korištenja njihova branda u filmovima, dužnosnici Philip Morrisa napravili drugu, djelotvorniju stvar - priopćili su da ne žele da se njihovi duhanski proizvodi prikazuju u filmovima, ako se procijeni da takve scene utječu negativno na djecu.

Predsjednik udruge koja djeluje pod imenom Campaign for Tobacco-Free Kids, Matt Myers tvrdi da holivudski studiji već dugo ignoriraju vrlo ozbiljan problem scena u kojima u filmovima netko od glavnih likova puši, što pridonosi reklamiranju pušenja među tinejdžerima, te smatra da je potpuno svejedno "o kojem se brandu radi".

Studije što su ih proveli američki znanstvenici i čije su rezultate objavili prošle godine u stručnom časopisu "Pediatrics" pokazale su da su djeca izložena gledanju scena pušenja u filmovima, sklonija od svojih vršnjaka koja su pošteđena spomenutih scena, početi pušiti. Philip Morris je u svojoj kampanji naveo ovaj slučaj, a udruga Motion Picture Association of America koja predstavlja filmsku industriju nije komentirala slučaj.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙