Uprava Philipa Morrisa na adrese raznih holivudskih studija poslalo je zahtjev u kojemu među ostalim stoji: "Molimo da se naš brand od sada više ne pojavljuje u vašim filmovima."
No, jedan od kritičara takve molbe, smatra da je riječ o licemjerju uprave spomenutog proizvođača cigareta te tvrdi da će tvrtka i dalje općenito imati koristi od scena u kojima netko od likova puši, s obzirom da su među američkim tinejdžerima jedan od najomiljenijih brandova Marlboro cigarete, koje proizvodi Philip Morris. Isti kritičar smatra da su umjesto prijetnji o mogućoj tužbi zbog neovlaštenog korištenja njihova branda u filmovima, dužnosnici Philip Morrisa napravili drugu, djelotvorniju stvar - priopćili su da ne žele da se njihovi duhanski proizvodi prikazuju u filmovima, ako se procijeni da takve scene utječu negativno na djecu.
Predsjednik udruge koja djeluje pod imenom Campaign for Tobacco-Free Kids, Matt Myers tvrdi da holivudski studiji već dugo ignoriraju vrlo ozbiljan problem scena u kojima u filmovima netko od glavnih likova puši, što pridonosi reklamiranju pušenja među tinejdžerima, te smatra da je potpuno svejedno "o kojem se brandu radi".
Studije što su ih proveli američki znanstvenici i čije su rezultate objavili prošle godine u stručnom časopisu "Pediatrics" pokazale su da su djeca izložena gledanju scena pušenja u filmovima, sklonija od svojih vršnjaka koja su pošteđena spomenutih scena, početi pušiti. Philip Morris je u svojoj kampanji naveo ovaj slučaj, a udruga Motion Picture Association of America koja predstavlja filmsku industriju nije komentirala slučaj.