Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja", koju su u sklopu ovogodišnjeg projekta Noć gutača reklama zajednički organizirali Agencija Euro RSCG Zagreb, članica UNEX Group, i zagrebačko Gradsko Poglavarstvo, uspješno je završena kupnjom ultrazvučnog (UZV) aparata za potrebe Dječje bolnice Srebrnjak.
Riječ je o 1,5 milijuna kuna vrijednom UZV aparatu iz najnovije generacije, koji omogućuje rano otkrivanje i praćenje kongenitalnih srčanih grešaka pacijentima od prenatalne do odrasle dobi.
S obzirom na velik postotak djece s prirođenim srčanim manama u Hrvatskoj, kupnjom tog aparata omogućeno je timu stručnjaka Dječje bolnice Srebrnjak praćenje trudnica s povećanim rizikom pojavljivanja srčane greške zbog npr. dijabetesa, raznih infekcija, izlaganja teratogenim lijekovima ili ako je u obitelji već prethodno rođeno dijete s kongenitalnom srčanom greškom.
Nabavkom tog aparata Dječja bolnica Srebrnjak, jedina hrvatska bolnica koja od 2004. godine nosi certifikat UNICEF-a "Bolnica - prijatelj djece", približila se najboljim europskim medicinskim centrima.
Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja" po prvi je puta organizirana u suradnji s Gradom Zagrebom i Gradskim uredom za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje, koji je ujedno bio glavni sponzor akcije.
Sredstva za donaciju prikupljana su i putem humanitarnog telefona, kroz nagradnu igru za gledatelje HTV-a, te prigodnim promotivnim prodajama materijala projekta i proizvoda sponzora.