FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Dječjoj bolnici Srebrenjak doniran ultrazvučni aparat vrijedan 1,5 milijuna kuna

ZAGREB, 15. studenog 2006. (Hina) - U sklopu humanitarne akcije "Moć oglašavanja u službi spašavanja", UNEX Group i zagrebačko Gradsko Poglavarstvo donirali su danas Dječjoj bolnici Srebrnjak 1,5 milijuna kuna vrijedan aparat, priopćeno je iz tvrtke UNEX Group.
ZAGREB, 15. studenog 2006. (Hina) - U sklopu humanitarne akcije "Moć oglašavanja u službi spašavanja", UNEX Group i zagrebačko Gradsko Poglavarstvo donirali su danas Dječjoj bolnici Srebrnjak 1,5 milijuna kuna vrijedan aparat, priopćeno je iz tvrtke UNEX Group.

Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja", koju su u sklopu ovogodišnjeg projekta Noć gutača reklama zajednički organizirali Agencija Euro RSCG Zagreb, članica UNEX Group, i zagrebačko Gradsko Poglavarstvo, uspješno je završena kupnjom ultrazvučnog (UZV) aparata za potrebe Dječje bolnice Srebrnjak.

Riječ je o 1,5 milijuna kuna vrijednom UZV aparatu iz najnovije generacije, koji omogućuje rano otkrivanje i praćenje kongenitalnih srčanih grešaka pacijentima od prenatalne do odrasle dobi.

S obzirom na velik postotak djece s prirođenim srčanim manama u Hrvatskoj, kupnjom tog aparata omogućeno je timu stručnjaka Dječje bolnice Srebrnjak praćenje trudnica s povećanim rizikom pojavljivanja srčane greške zbog npr. dijabetesa, raznih infekcija, izlaganja teratogenim lijekovima ili ako je u obitelji već prethodno rođeno dijete s kongenitalnom srčanom greškom.

Nabavkom tog aparata Dječja bolnica Srebrnjak, jedina hrvatska bolnica koja od 2004. godine nosi certifikat UNICEF-a "Bolnica - prijatelj djece", približila se najboljim europskim medicinskim centrima.

Humanitarna akcija "Moć oglašavanja u službi spašavanja" po prvi je puta organizirana u suradnji s Gradom Zagrebom i Gradskim uredom za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje, koji je ujedno bio glavni sponzor akcije.

Sredstva za donaciju prikupljana su i putem humanitarnog telefona, kroz nagradnu igru za gledatelje HTV-a, te prigodnim promotivnim prodajama materijala projekta i proizvoda sponzora.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙