Ministar za financije Andrej Bajuk izjavio je tim povodom da je u glatkom preuzimanju eura najvažnija uloga nevladinih udruga i medija, ali i samih potrošača koji bi mogli "glasovati nogama", odnosno ne odlaziti u trgovine koje prelazak na euro iskoriste za neopravdano dizanje cijena ili njihovo zaokruživanje "prema gore". Upravo to je, pokazuju istraživanja, najveći strah Slovenaca pred napuštanje domaće valute na koju su navikli.
Cijela dvogodišnja medijska kampanja uz uvođenje eura, koja je započela lani, stajat će dva milijuna eura, od čega polovicu daje Europska komisija, kazao je povodom završne faze kampanje direktor vladina ureda za informiranje i voditelj medijske akcije "Da li već računate s eurom" Gregor Krajc.
Najveći trošak završne kampanje pred preuzimanje eura biti će emitiranje triju posebnih televizijskih spotova kojima se Slovenci upozoravaju da euro vrijedi više od tolara jer, kako se ističe, nema nevrijednog "sitniša", te da će problem sa starom tolarskom ušteđevinom najlakše riješiti tako da je do kraja godine ulože u banke koje će to automatski i bez troška konvertirati u eure.
Svaki od spotova koje će od sada svakog dana emitirati televizijske postaje stoji 80.000 eura, a sugestivno pokazuje budućim korisnicima da je euro "teška" valuta. Tako u jednom od njih nogometni sudac, nakon što je bacanjem euro-kovanice odredio koja će ekipa igrati na kojoj strani igrališta, brižno vraća euro u džep, dok u drugom kupac na tržnici uzima još jednu jabuku od prodavača jer ne želi da se račun "zaokruži" na njegovu štetu.