Oni će u iduća četiri dana na pet tisuća četvornih metara predstaviti svoje proizvode i opremu za turizam, a ujedno će biti održano i niz popratnih manifestacija, stručnih skupova i predavanja te okruglih stolova.
Istodobno s jubilarnim "Promohotelom" otvorena je i peta izložba ekoloških i autohtonih proizvoda "Promonatura" te je započelo drugo po redu natjecanje učenika hrvatskih srednjih ugostiteljsko-turističkih škola.
Uz ponudu najnovije opreme za turizam i ugostiteljstvo ovo je i prigoda za susret i razmjenu iskustava djelatnika u 'branši', istaknula je zamjenica direktora "Promohotela" Nataša Ravnić-Gašparini.
Ustvrdivši kako je "Promohotel" danas jedan od najznačajnijih sajmova te vrste u Hrvatskoj direktor porečke "Rivijere" Franco Palma u ime Hrvatske udruge hotelijera ustvrdio je kako Hrvatska u ovom trenutku ostvaruje tek tri posto europskog turizma, a ambicije su joj puno veće. "Ne želimo se konkurenciji suprotstaviti nižim cijenama već višom kvalitetom usluge pa su nam stoga ovakvi sajmovi od izuzetnog značaja", zaključio je Palma.
U sklopu ovogodišnjeg sajma po prvi put odvijat će se i akcija Hrvatske gospodarske komore "Kupujmo hrvatsko" pod ovogodišnjim sloganom "Budimo kroativni - proizvodimo i kupujmo kvalitetno".
(Hina) xdspo yds