Neto dobit u trećem tromjesečju porasla je 32 posto, na 281,3 milijuna funti (419,8 milijuna eura), stoji u službenom izviješću kompanije objavljenom u utorak.
Riječ je o najvećoj neto dobiti od 1998., kazao je glasnogovornik kompanije, navodeći da je ona u istom razdoblju lani bila 210,4 milijuna funti.
Istodobno, prodaja je porasla 11 posto na 3,93 milijarde funti, zahvaljujući nagrađenoj reklamnoj kampanji u kojoj se pojavljuje Twiggy, modna ikona iz 1960-tih.
"Prva polovina godine bila je dobra", istaknuo je Stuart Rose izvršni direktor Marks and Spencera prilikom objavljivanja rezultata tvrtke. "Poboljšali smo proizvode, uslugu i unaprijedili okruženje u kojem ljudi kupuju. Ostvarili smo nove tržišne udjele na svim područjima u kojima trgujemo".
Ta kompanija, s 450 trgovina u Velikoj Britaniji, te njih 350 diljem svijeta, objavila je da je dobro pozicionirana za ključno božićno razdoblje kupovine.
Investitori su oduševljeni rezultatima, istaknuo je Richard Hunter, iz Hargreaves Lansdowna. "Mnogo pozitivnog proizlazi iz ovih impresivnih rezultata; prodaja odjeće i hrane kontinuirano je snažna, program revitalizacije napreduje, a TV kampanja bilježi stalan uspjeh", kazao je on.