Najveći dio prometa u distributivnoj trgovini u prvom ovogodišnjem polugodištu, odnosno gotovo 30 milijardi kuna ostvareno je u trgovini na veliko i posredovanju u trgovini, i to ponajprije u ostaloj trgovini na veliko (14,35 milijardi kuna).
Značajan dio tog prometa, odnosno 6,26 milijardi kuna, u prvoj je polovici ove godine ostvaren i u trgovini na veliko proizvodima za kućanstvo.
Promet u trgovini na malo i popravcima predmeta za kućanstvo iznosio je istodobno 12,65 milijardi kuna, od čega se veći dio, gotovo 5,7 milijardi kuna, odnosi na trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima.
Promet u distributivnoj trgovini u netrgovinskim djelatnostima iznosio je pak u prvoj polovici ove godine 10,55 milijardi kuna.
Distributivna trgovina obuhvaća sve oblike trgovačkih djelatnosti, od nabavke robe od proizvođača, do isporuke krajnjem potrošaču, pa tako obuhvaća trgovinu na veliko za svoj račun, posredovanje u trgovini na veliko, trgovinu na malo i popravke motornih vozila i motocikala te predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo.