FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PepsiCo se okreće zdravijim proizvodima i akvizicijama

NEW YORK, 24. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američki PepsiCo najavio je da će iduće godine lansirati nove, zdravije proizvode te se fokusirati na rast na tržištima u razvoju, nastavljajući tako strategiju koja je tom drugom po veličini svjetskom proizvođaču bezalkoholnih napitaka osigurala profitabilnost iako usporava rast prodaje njegovog vodećeg napitka.
NEW YORK, 24. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Američki PepsiCo najavio je da će iduće godine lansirati nove, zdravije proizvode te se fokusirati na rast na tržištima u razvoju, nastavljajući tako strategiju koja je tom drugom po veličini svjetskom proizvođaču bezalkoholnih napitaka osigurala profitabilnost iako usporava rast prodaje njegovog vodećeg napitka.

Nova izvršna direktorica PepsiCo-a Indra Nooyi, koja je preuzela kormilo u kompaniji 1. listopada, kazala je da će nastaviti upravljati kompanijom bez većeg odstupanja od strategije njezina prethodnika Stevea Reinemunda, koji je u svibnju otišao u mirovinu.

Pod Reinemundovom palicom PepsiCo se razvio iz kompanije poznate uglavnom po prodaji sode i slanih grickalica u prehrambenog diva vrijednog 33 milijarde dolara, koji se okrenuo zdravijoj hrani.

Od 2001. do 2005. zarada po dionici te kompanije porasla je 80 posto, dividende su joj se udvostručile a njezina tržišna kapitalizacija premašila je 100 milijardi dolara.

Ubuduće, iz PepsiCoa najavljuju porast kapitalne potrošnje promatrano kao postotak od prodaje, a najveći dio odnosit će se na ulaganja u proširenje aktivnosti u zemljama u razvoju te stvaranje dodatnih kapaciteta za proizvodnju nekarboniziranih sokova.

Lansirat će i inovativne proizvode poput grickalica s povrćem i voćem te pića pod nazivom Tava, obogaćenog mineralima i kromom, za koji se tvrdi da je povezan s gubitkom težine.

PepsiCo će izdvajati i pola milijarde dolara godišnje za akvizicije kao dio svoje strategije agresivne ekspanzije. Kupovat će kompanije u zapadnoj Europi, a želi povećati prisutnost i u Kini.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙