FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nestle ostvario stopu organskog rasta od 6,1 posto

VEVEY, 19. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Najveća svjetska prehrambena industrija, švicarski Nestle, izvijestio je u četvrtak da je u prvih devet mjeseci ostvario temeljnu stopu organskog rasta od 6,1 posto na godišnjoj razini, obzirom da je porasla prodaja njihovih brandiranih proizvoda poput Nescafea i Nesquika.
VEVEY, 19. listopada 2006. (Hina/Reuters) - Najveća svjetska prehrambena industrija, švicarski Nestle, izvijestio je u četvrtak da je u prvih devet mjeseci ostvario temeljnu stopu organskog rasta od 6,1 posto na godišnjoj razini, obzirom da je porasla prodaja njihovih brandiranih proizvoda poput Nescafea i Nesquika.

Prihodi od prodaje na razini grupe dosegnuli su u tom razdoblju 72,2 milijarde švicarskih franaka (56,9 milijardi dolara), nasuprot 66,2 milijarde franaka u istom lanjskom razdoblju.

"Naš snažan rast nastavljen je i u trećem ovogodišnjem tromjesečju. No, još smo suočeni s velikim oscilacijama cijena sirovina i energije", stoji u priopćenju izvršnog direktora Nestlea, Petera Brabecka.

Kako je istaknuo, uvjeren je u postizanje ciljane stope organskog rasta u 2006., pri čemu misli na prodaju grupe kada se isključe valutna kretanja i akvizicije, na gornjoj granici raspona od 5 do 6 posto. Organski rast ključni je indikator Nestleova poslovanja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙