Na prodajnim mjestima su korisnici Visa kartica u tom razdoblju potrošili ukupno 3,5 milijarde kuna ili 593 milijuna dolara, odnosno 31 posto više nego u prvoj polovici prošle godine.
Broj transakcija koje su korisnici Visa kartica ostvarili na prodajnim mjestima također je zabilježio značajan rast, i to 33 posto te je premašio brojku od 14 milijuna transakcija, što je gotovo polovina (46 posto) od ukupnog broja transakcija.
U Visi kažu kako to pokazuje da hrvatski potrošači postaju sve sofisticiraniji u načinu kupnje, odnosno da "okreću leđa zastarjelom gotovinskom plaćanju uviđajući sve prednosti elektronskog plaćanja".
Prosječna vrijednost pojedinačnih transakcija Visa karticama na prodajnim mjestima je pak u prvoj polovici ove godine iznosila više od 240 kuna, odnosno 41 američki dolar.
"Hrvatske potrošačke navike sve su bliže navikama potrošača u zapadnoj Europi koji svoje kartice znatno više koriste za kupnju u trgovinama te minimalno za podizanje gotovine s bankomata", kažu iz Vise.
Dodaju i kako su "Hrvati strastveniji korisnici Visa kartica nego njihovi susjedi iz srednje i istočne Europe, budući da su potrošili 10 posto više na različitim prodajnim mjestima od Rumunja, 112 posto više od susjeda iz Srbije i gotovo 7 i pol puta (747 posto) više od Bugara.
Zaključno s lipnjem ove godine broj izdanih Visa kartica u Hrvatskoj dosegao je gotovo 2,8 milijuna, što predstavlja godišnji porast od 25 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.