Uspostavljanje željezničkog prometa između Splita i Kaštela, s 13 dnevnih polazaka, uvod je u produženje te linije do Zračne luke u Resniku, a zatim i do Trogira.
U provedbu prve faze projekta prigradske željeznice HŽ će uložiti najmanje pet milijuna kuna, unatoč postojanju infrastrukturnih preduvjeta, kako bi osuvremenio prugu i putnicima pružio sigurnost i kvalitetu prijevozom dizelskim vlakovima, kapaciteta do 150 mjesta, kazao je Klarić.
Uz postojećih pet postaja, na dvokolosječnoj pruzi, dužine 18 kilometara, izgradit će se i dvije nove u Kaštel Gomilici i Kambelovcu, te više nadzemnih i podzemnih u Splitu.
Prigradskom željeznicom, kao bržem i jeftinijem načinu prijevoza, koja bi od Splita do Kaštel Starog trebala stizati za 22 minute, umnogome bi se rasteretio javni gradski prijevoz, ističe Klarić.
Dodao je kako upravo u tome u HŽ-u vide isplativost projekta, uz njegove ekološke prednosti u odnosu na druga prometna rješenja na području kojemu gravitira više od 250 tisuća stanovnika, ne računajući turiste kojima bi takav prijevoz također bio blizak.
Željeznička veza između Splita i Kaštel Staroga postojala je još 1993. godine, ali je zbog nerentabilnosti ukinuta nakon samo godinu dana, jer se u taj projekt nisu uključile jedinice lokalne samouprave koje nisu poštovale dogovor s HŽ-om o usklađivanju tarifnog sustava u javnom prijevozu. Propasti projekta pridonijele su i zastarjele lokomotive.