Na dražbi se okupilo oko stotinu ljudi, a ponuda nepoznatog kupca stigla je u petak telefonom. Marsh kaže kako je očekivao da će za marku, koja je potpuno nova jer nije bila rabljena, dobiti između 25 i 50 tisuća dolara (između 145 i 290 tisuća kuna), a sad je postala najvrjednijom markom koju je imao u 27 godina bavljenja njihovom prodajom.
Kupac mora platiti i 12 posto provizije dražbenoj kući (oko 52 tisuće kuna), pa će ga marka u konačnici stajati gotovo pola milijuna kuna. Stamp Center dobit će i 10 posto provizije od prodavatelja marke, umirovljenog električara Charlesa Jacobsa, koji će zaraditi 66 600 dolara (oko 390 tisuća kuna).
Iako je u razdoblju od 1923. do 1927. tiskano oko 800 milijuna poštanskih maraka, tipična Monroe marka ima 11 perforiranih rupica na svakom rubu, a skupocjena marka na gornjem rubu ima samo 10 rupica.