Po njegovim riječima, Hrvatska udruga sindikata inzistira na tome da se sva brodogradilišta cjelovito restrukturiraju, a da tek nakon toga cjelovita brodogradnja krene u privatizaciju. Dodao je kako u tom kontekstu treba osnovati posebni brodograđevni "klaster" od proizvođača brodske opreme i značajnijih kooperantskih tvrtaka. To bi, kako je istaknuo, sukladno novom Zakonu o privatizaciji, koji je u proceduri, omogućio zaposlenima u hrvatskim brodogradilištima da putem organiziranog radničkog dioničarstva sudjeluju u privatizaciji.
Predsjednik HUS-a Ozren Matijašević izrazio je nezadovoljstvo i sporošću izrade programa restrukturiranja hrvatske brodogradnje, istaknuvši kako je to jedina preostala industrijska grana koja djeluje na izvoznom tržištu.
"Hrvatska brodogradilišta nemaju više vremena za čekanje, a to nažalost potvrđuje podatak da su četiri brodogradilišta nelikvidna. Uz to, Vlada još uvijek nije razriješila način izdavanja subvencija tim brodogradilištima, što je uzrokovalo probleme", naglasio je Matijašević.
On je na današnjoj konferenciji za novinare izrazio nezadovoljstvo situacijom u pulskom brodogradilištu "Uljanik" gdje se, smatra Matijašević, Uprava nekorektno ponaša prema Sindikatu, ali i samim zaposlenicima. Izrazio je nezadovoljstvo načinom kako se u "Uljaniku", ali i u ostalim brodogradilištima, vodi socijalni dijalog te drži nedopustivim da Uprava Uljanika najavljuje istupanje iz granskog Kolektivnog ugovora.
"Osnovano tvrdimo da brodogradilišta, koja i nisu potpisnici tog ugovora, ne mogu ni istupati. Upravo zato smatramo da privatizacija ne može krenuti tamo gdje se odbija socijalni dijalog između Uprave i sindikata, a što nam je potvrdio i potpredsjednik Vlade Damir Polančec", zaključio je Matijašević. Dodao je da će se Hrvatska udruga sindikata nametnuti kao nezaobilazni čimbenik u raspravi i donošenju svih odluka po pitanju brodogradnje.