"U Rovinju smo nastojali definirati način na koji ćemo ići u izbornu kampanju, koje ćemo teme razmotriti i kako ćemo komunicirati s biračima", kazao je Kramarić za Hinu, istaknuvši kako rezultati posljednjeg ispitivanja javnog mnijenja stranci daju razloga za zadovoljstvo i optimizam.
HSLS je kod birača dostigao postotak od 6,3 posto, što pokazuje da bi ova stranka mogla računati na zastupnike u svakoj izbornoj jedinici, rekao je.
Dodao je kako se na večerašnjoj sjednici Predsjedništva posvetilo i definiranju alternativnih načina komunikacije kako bi se, kako je kazao, "došlo do uma i srca hrvatskih građana".
Po njegovim riječima, kampanja HSLS-a bit će uglavnom posvećena gorućim gospodarskim temama, odnosno korupciji i problemu nezaposlenosti u Hrvatskoj.
Kramarić je kazao kako su posljednja prepucavanja između HDZ-a i SDP-a vrlo lukav potez obiju strana kojim se u javnosti stvori percepcija da su svi političari isti.
"Time će na izbor izaći uglavnom članstvo ovih dviju stranaka, dok će jedna tiha većina uglavnom apstinirati i odustati. Na nama je da spriječimo tu apstinenciju i da spriječimo takvu reakciju građana. Želimo dokazati da postoji jedan alternativni način rješavanja problema u Hrvatskoj i da postoje političari i političke stranke koje misle potpuno drugačije", zaključio je Zlatko Kramarić.
On je za sutra u Rovinju najavio i sjednicu Središnjeg vijeća HSLS-a.