List tvrdi da se radi o već najavljenom potezu Ivice Todorića koji je iz Konzumovih trgovina već počeo uklanjati proizvode slovenskih proizvođača, što je nedavno objasnio nemogućnošću nekih poznatih Agrokorovih brandova da dođu do slovenskih potrošača jer ih promocijski ne podupire robni lanac "Mercator" koji drži 45 posto slovenske maloprodaje. Mjera je tako pogodila neke manje proizvođače iz sektora prehrambene industrije a "u rješavanje situacije se uključilo slovensko ministarstvo vanjskih poslova".
List dodaje da je vjerojatno riječ o poznatom konkurentskom odnosu Agrokora koji se na tržištu Srbije povezuje s Deltom, dok se Mercator odlučio na povezivanje s novosadskom tvrtkom Braća Rodić, kako bi povećao svoj udio na tamošnjem tržištu.
Iz Mercatora, navodi "Dnevnik" tvrde da ne bojkotiraju hrvatske proizvode i da je njihova skupina lani od Agrokora naručila robe u vrijednosti 6,5 milijuna eura, te da se udio hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda na slovenskom tržištu nešto povećao.
(Hina) xfl yakoz