LJUBLJANA, 12. rujna 2006. (Hina) - Na listi najjačih trgovačkih brandova u Sloveniji prvih trinaest mjesta drže proizvodi pakirani pod markom trgovačkog lanca "Mercator", koji drži više od 40 posto slovenske maloprodaje, pokazalo je
istraživanje što ga je u utorak objavila agencija CATI.
LJUBLJANA, 12. rujna 2006. (Hina) - Na listi najjačih trgovačkih
brandova u Sloveniji prvih trinaest mjesta drže proizvodi pakirani pod markom
trgovačkog lanca "Mercator", koji drži više od 40 posto slovenske maloprodaje,
pokazalo je istraživanje što ga je u utorak objavila agencija CATI.Na prvom mjestu najjačih trgovačkih brandova je "Mercatorov" toaletni papir,
a slijede papirnati rupčići, jestivo ulje, mlijeko, mliječni proizvodi i
tjestenine pakirani pod znakom te kuće.
"Mercatorov" trgovinski sustav ne uključuje prehrambeno-proizvodnu
industriju, ali većina slovenskih proizvođača za najveći domaći trgovački
lanac isporučuje svoje proizvode pod "Mercatorovim" znakom, a oni uz to imaju
nešto niže cijene od gotovo istih proizvoda koji se pakiraju u originalnoj
ambalaži proizvođača.